Felanmälan

Felanmälan via telefon

Om du har något fel i din lägenhet eller i din fastighet så ringer du direkt till vårt kontor på nummer 0583-81078 under ordinarie arbetstid måndag-torsdag 08.00-16.00, fredagar 08.00-12.00.

Akuta fel efter arbetstid

Vid akuta fel (till exempel en vattenläcka, trasig kyl/frys, trasig hiss) efter ordinarie arbetstid ta kontakt med vår jour som handhas av SOS Alarm, telefon 019-12 96 55 och som sedan vidarebefordrar det till en av våra fastighetsskötare.

Vid brand, olyckor och inbrott ring alltid 112.

Felanmälan via hemsidan

Om din felanmälan inte är akut så kan du även fylla i och skicka in formuläret som finns här på vår hemsida.

Felanmälan via e-post

Det går även bra att skicka e-post till oss om din felanmälan inte är akut. Skriv vad felet gäller tillsammans med dina kontaktuppgifter och vilken lägenhet eller gemensamt utrymme det gäller. felanmalan@askersundsbostader.se

Felanmälan TV, bredband, IP-telefoni

  • Hyresgästen ringer själv till den leverantör man använder för att göra en felanmälan.